Blog
Forbis Group wśród wystawców podczas Retail Show 2014
Retail Show to cykliczne, dwudniowe targi dla sektora retail w Polsce, które odbywają się każdego roku w stolicy – największe tego typu wydarzenie w Europie Środkowo–Wschodniej. Firmy biorące udział w targach, w tym roku ponad 200, przedstawiają najnowsze produkty i rozwiązania dla sektora handlowego. Wśród nich po raz pierwszy Forbis Group.
Retail Show to wydarzenie, na którym warto być. Co roku biorą w nim udział najwięksi uczestnicy rynku retail w Polsce – obecność na tych targach to wyróżnienie i prestiż, dlatego w tym roku po raz pierwszy pojawiliśmy się tam jako wystawcy z własnym stoiskiem.
Jako firma oferująca kompleksowe rozwiązania od projektu, poprzez wykończenie, nadzór oraz produkcję i dostarczenie mebli na zamówienie, to właśnie targi Retail Show zostały przez nas wybrane jako wydarzenie warte uwagi i przedstawienia naszej szczegółowej oferty. Pojawiliśmy się tam w charakterze firmy projektowo – realizacyjnej oferującej kompleksowe doradztwo w zakresie aranżacji i projektowania oraz prac wykonawczych przestrzeni komercyjnych. W celu profesjonalnego doradztwa architektonicznego na naszym stoisku, uczestnicy mogli skorzystać ze wsparcia Anny Sulimy-Gillow, naszej architekt.
To co ciekawe podczas tegorocznej edycji, to bez wątpienia główna atrakcja – modelowy sklep, który pojawia się już od trzech lat. Podstawą do jego tworzenia są nowości pojawiające się na rynku każdego roku, zarówno z zakresu produktu, jak i rozwiązań, psychologii zakupów i światowych trendów.
Retail Show to nie tylko konwencja targów i prezentacja, ale również część merytoryczna – dwudniowa konferencja Retail Congress, warsztaty i prezentacje w Retail Innovations Theatre. Nie brakuje także części konkursowej. Innowacje Handlu, to dziedzina, w której przyznawane są nagrody, a ich oficjalne wręczenie odbywa się podczas RetailShow Afterparty. Wydarzenia okołowystawowe są więc świetną okazją do zdobycia wiedzy, wymiany doświadczeń, zacieśniania relacji biznesowych i promocji na rynku retail.