Blog
Armani Jeans w Warszawie – zaadaptowaliśmy kolejny włoski projekt
Armani Jeans to marka należąca do prestiżowego domu mody rozpoznawalnego na całym świecie. Wnętrza jej butików na całym świecie są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach i aranżowane przez najlepszych specjalistów. Dzięki profesjonalnej obsłudze i doświadczeniu we współpracy z markami z segmentu super Premium to my odpowiadamy za adaptację włoskiego projektu w Polsce.
Marka Armani Jeans należy do znanego na całym świecie domu mody Armani. Jest przede wszystkim adresowana do młodych kobiet i mężczyzn ceniących sobie sportową elegancję oraz niezobowiązujący szyk. Globalna sieć Armani Jeans liczy dziś 18 butików. Pierwszy w Polsce został otwarty w warszawskim centrum Plac Unii City Shopping, a jego adaptację do polskich warunków powierzono naszej firmie.
Ta kooperacja jest dla nas szczególnym wyróżnieniem z uwagi na fakt, że Forbis Group jest pierwszą pracownią spoza Półwyspu Apenińskiego, której została powierzona aranżacja lokalu tego domu mody. To duże wyróżnienie. Sprawowaliśmy nadzór nad zleceniem od momentu otrzymania koncepcji aranżacji, aż do finalizacji prac wykończeniowych. Zadaniem naszych projektantów było odtworzenie projektu zgodnego z sztywnymi włoskimi standardami wyznaczonymi przez samego Giorgio Armaniego. Część materiałów potrzebnych do urządzenia butiku została sprowadzona prosto z Włoch, a te wykonane w Polsce pochodzą z naszej fabryki mebli.
Zewnętrzna część butiku, od strony pasażu, zachęca przeszklonymi witrynami i dużym logo marki w czerwonym kolorze. Z kolei wnętrze to połączenie charakterystycznych barw marki – szarości z elementami klasycznej czerni i bieli. Lustra na ścianach, skórzane i błyszczące elementy oraz srebrzystoszare pufy nadają chłodnemu i urbanistycznemu wnętrzu elegancji i splendoru charakterystycznego dla marki Armani Jeans. Oświetlenie zostało rozmieszczone tak, aby idealnie eksponowało wieszaki na ubrania i szklane półki.
Powierzono nam trudne zadanie – odwzorowanie spójnej koncepcji, która jest najważniejszym celem w projektowaniu sklepu. Tylko takie wnętrze – niepowtarzalne i ściśle związane z tożsamością i wizerunkiem firmy, budzi zaufanie i buduje trwałe relacje z klientem. Dlatego też nasi pracownicy dołożyli wszelkich starań, aby zrealizować założenia światowego koncernu i odtworzyć przestrzeń butiku tak, aby dostosować go do wybranego wnętrza, nie tracąc jednocześnie oryginalności projektu.